Noniin, eli siis unohdin osoitekirjani Suomeen. Ja minulla on vain mukana mummini, isäni sekä erään ystäväni Mikon osoitteet. Eli ne, jotka haluavat nyt postikortteja täältä, niin pistäkää äkkiä mulle osoitteet mailiin: [email protected]

Lähetän postikortit tiistai-iltana hostellilta, joten ne tulevat perille.. Joskus. Toivottavasti.

Tänään oli loistava päivä! Olen niin ihastunut Shanghaihin, että haluan jo muuttaa tänne! Kiertelin vähän ympäriinsä joka puolella. Kävin jalkahieronnassa, Oriental Perl-tornissa (oli senverta sumuista, etten mennyt World Financial Centeriin sen takia, odotan jos huomenna tai ylihuomenna ois kirkkaampi ilma), Century parkissa, mikä on tosi iso puisto täällä ja shoppailin pikkaisen (mummi, nyt sulle on ostettu se silkkijakku sekä -housut, otin isoimmat koot mitä kaupassa oli, sillä nää kiinalaiset ovat niin pikkuisia).

Kävin syömässä tänään jopa kaksi kertaa, päivällä ja illalla. Tässä illalla kävin taas sellaisessa ravintolassa, missä on keittolevy pöydässä ja sain itse valita, mitä kaikkea lihaa, kasviksia yms. haluan ja sain itse ne keittää liemessä ne. Alan hiljalleen oppia kiinalaisia tapoja. Kiinalaiset tavathan ovat länsimaalaisten mielestä aluksi aivan kamalan sikamaisia. Itse olen oppinut jo vähän noita tapoja.. Melkein liiaksikin. Varoitus kaikille, käyttäydyn varmasti kuin mikäkin sika, kun pääsen takaisin Suomeen, kun olen oppinut kiinalaisille tavoille.

Mutta ilta on jo pitkällä täällä, katsotaan jos ehdin vielä lataamaan verkkoon nuo tämän päivän ihanat kuvat puistosta ja tv-tornista, ennenkuin kaadun petiin.