Noniin, nyt matka on virallisesti alkanut! =)

Eli lentokentällä olen nyt, Irish Coffee nenän edessä ja boarding alkaa vajaan kahden tunnin päästä. Lentokentän tunnelma on ihana. Kohta varmaan lähden vähän kameran kanssa kuvailemaan lentokoneita, kun vähäsen tulee noita lentokoneita bongailtua, niin on sikasiistiä saada niistä vähän lähikuvia.

Eilinen meni vähän häslätessä. Mullahan oli vielä työpäivä ja kello oli loppupeleissä puoli yhdeksän illalla, kun palasin kaupungilta kotiin, kun kävin syömässä ja näin. Sitten siinä imuroin ja vähän tiskasin, ja istuin lähinnä tietokoneella. Vasta yhdeltätoista rupesin pakkaamaan. Pakkaaminen nyt olikin helppo nakki, sillä olin tehnyt paperille listan valmiiksi. Rinkka jäi onneksi kevyeksi, aika täyteen se tuli kyllä, mutta makuupussi onkin siellä sisällä. Olen tyytyväinen. Käsimatkatavarat painavat enemmän kuin rinkka, joka meni jo lentokenttähenkilökunnan hellään huomaan.

Sairastuin myös pe-iltana perinteiseen matkakuumeeseen. Olen lapsesta pitäen ollut vähän tällainen.. Jännittäjä. Ja sitten tottakai jos jännitän ennen matkaa, että entä jos sairastun.. Niin lopputuloksenhan voi vain arvata. Kuumetta ei noussut ollenkaan, vain kurkkukipua, yskää ja ääni pois. Sain tässä lentokentällä vielä pienen yskänpuuskan ja aika hyvin porukka katosi ympäriltä.. Muahhahaa. Eihän tämä kehenkään tartu, kun tämä tuli yksinkertaisesti vain jännittämisestä tää pikkuflunssa. Kaksi päivää, niin tätä ei varmasti edes ole. =D

 

Olen niin innoissani tästä matkasta, olen ollut viimeiset pari päivää vain pelkkää hymyä! Ihanaa! Mutta nyt mun pitää joko laittaa läppäri kii, ku akku kohta loppuu, tai etsiä jostain vessasta pistorasia...